مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:302021-05-29سياسي

فارس من| واکنش شهرداری به اظهارات مسئولان راه و شهرسازی در خصوص مشکلات منظریه


مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد، درواکنش به مصاحبه معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات شهرک منظریه بیانیه ای صادر و توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه ای با عنوان در ادامه می خوانید.

در پی مصاحبه و خبر منتشر شده از معاون محترم مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان پیرامون پیگیری مشکلات مردم شریف و آماده سازی و مسکن های مهر محله منظریه، جای تعجب است یک مسئول بدون در نظر گرفتن قوانین و توجه به تکالیف و وظایف اصلی و ذاتی اداره کل راه و شهرسازی، به جای پاسخگویی مسئولانه، مسبب مشکلات ایجاد شده در خصوص آماده سازی منظریه و مسکن های مهر را شهرداری عنوان نموده است! لذا به منظور شفاف سازی و تنویر افکار عمومی و شهروندان و ساکنین گرامی این محله به نکات ذیل اشاره می شود: برابر آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، مصوب سال 1388 کلیه مراحل اعطای زمین، طرح و آماده سازی و ایجاد خدمات عمومی بر عهده دولت و متولی آن یعنی اداره کل راه و شهرسازی قرار داده شده است.

شهرداری ها در زمره ی نهادهای عمومی غیردولتی قرار داشته و محور فعالیت آن ها بر اساس سیستم مدیریت درآمد و هزینه است و در صورت تحقق درآمدها می توانند هزینه ها را مطابق با آن ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| واکنش شهرداری به اظهارات مسئولان راه و شهرسازی در خصوص مشکلات منظریه

فارس من| واکنش شهرداری به اظهارات مسئولان راه و شهرسازی در خصوص مشکلات منظریه